ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 06/2015
|
Наручилац јавне набавкe
|
Општина Сечањ, Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ, Орган јединице локалне самоуправе
Датум :07.04.2015.годинe
Позива понуђаче да поднесу писане понуде у складу са условима утврђеним овим позивом и конкурсном документацијом.
|
Врста поступкa
|
Javna nabavka male vrednosti
|
Предмет јавне набавке мале вредности јe:
|
Набавка средстава за економско оснаживање интерно расељених лица и избеглица на територији општине Сечањ
|
Ознака из општег речника набавкe:
|
Партија I – Свиње - 03323000 - свиње Партија II – Говеда - 03321100 - говеда Партија III – Пчелиња друштва - 03325000 - ситне животиње Партија IV – Опрема за пчеларство - 16640000-машине за пчеларство Партија V – Мотокултиватори- 16120000 - дрљаче, аератори, култиватори, плевилице и копачице
|
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговорa:
|
Одлуку о избору најповољније понуде донеће се применом критеријума ,,најнижа понуђена цена“.
|
ПОДАЦИ О НАДЛЕЖНИМ ОРГАНИМА ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ. А КОЈИ СУ ВЕЗАНИ ЗА ИЗВРШЕЊЕ УГОВОРА О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ КОД КОЈИХ ЈЕ ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ОБЈАВЉЕН НА СТРАНОМ ЈЕЗИКУ
|
- Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи, Министарства финансија и привреде; - Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту животне средине и у Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине; - Подаци и заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у Министарству рада, запошљавања и социјалне политикe.
|
Начин преузимања конкурсне документације и интернет адреса где је конкурсна документација доступнa:
|
Заинтересована лица могу преузети конкурсну документацију сваког радног дана од 8,00 до 12,00 часова лично у просторијама Општинске управе Сечањ ул. Вожда Карађорђа бр.57 – 23240 Сечањ, на Порталу Управе за јавне набавкe www.portal.ujn.gov.rs и на интернет страници Наручиоцa www.secanj.rs.
|
Начин и рок подношења понуде :
|
Понуда се подноси лично или путем поште у затвореној коверти или кутији, овереној печатом подносиоца понуде.
Рок за подношење понуда је до 17.04.2015. године до 14:00 часова. Понуда се подноси на адресу: Општинска управа Сечањ ул. Вожда Карађорђа бр.57 – 23240 Сечањ. Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу до 14:00 часова.
Понуде се подносе у затвореној коверти или кутији са назнаком:
ПОНУДА ЗА ДОБРА – НАБАВКА СРЕДСТАВА ЗА ЕКОНОМСКО ОСНАЖИВАЊЕ ИНТЕРНО РАСЕЉЕНИХ ЛИЦА И ИЗБЕГЛИЦА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ СЕЧАЊ, ЈН бр .06 / 2015 - НЕ ОТВАРАТИ ОПШТИНСКА УПРАВА СЕЧАЊ Ул. ВОЖДА КАРАЂОРЂА бр.57 23240 СЕЧАЊ
На полеђини коверте или кутији навести: назив и адресу понуђача, телефон, име и презиме овлашћеног лица за контакт.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти или кутији је потребно навести да се ради о групи понуђача и навести називе и адресе свих учесника у заједничкој понуди.
Понуде поднете по истеку датума и сата одређених у овом Позиву, сматраће се неблаговременим, и биће по окончању поступка отварања понуда, враћене неотворене понуђачима, са назнаком да су поднете неблаговременo.
|
Место, време и начин отварања понудa:
|
Отварање понуда ће се обавити у просторијама Наручиоца: Општинска управа Сечањ ул. Вожда Карађорђа бр.57 – 23240 Сечањ. Отварање понуда је јавно на адреси наручиоца наведеној у овом Позиву и то дана 17.04.2015 године
I партија- у 16,00 часова II партија-у 16,30 часова III партија-у 17,00 часова IV партија-у 17,30 часова V партија- у 18,00 часова
|
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понудa:
|
Отварање понуда је јавно и може присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда Комисији за јавну набавку поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, које гласи на особу која присуствује отварању понуда, у противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку отварања понуда. Писано овлашћење мора имати заводни печат са бројем и датумом издавања, печат и потпис овлашћеног лицa.
|
Рок за доношење Одлуке о додели уговора:
|
Одлука о избору најповољнијег понуђача биће донета у року од 10 (десет) дана од дана отварања понудa.
|
Лице за контакт:
|
Дамир Ђурић Eмаил: nabavkasecanj@gmail.com од 08-12 час. сваког радног дана Телефон: 023/841-111, 023/841-410
|