НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ Орган јединице локалне самоуправе Интернет страница: www.secanj.rs Број: 24/2018-4 Датум: 14.08.2018.године
На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) и чл. 22 Закона о јавно приватном партнерству и концесијама („Сл. гласник РС“, бр. 88/2011, 15/2016 и 104/2016) Наручилац објављује
|
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА |
1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак |
2.Предмет јавне набавке je доделa jавног уговора о јавно-приватном партнерству за вршење енергетске услуге применом мера уштеде енергије са LED технологијом на територији општине Сечањ.
Предмет јавне набавке према општем речнику набавки су: − 71314200 Услуге у вези са управљањем енергијом − 71314300 Саветодавне услуге у вези са енегетском ефикасношћу − 50232100 Услуге одржавања уличне расвете − 50232110 Пуштање у рад уређаја јавне расвете
Енергетска услуга која је предмет јавне набавке према допунском речнику класификована је у одељку К (Остала својства за енергетику и дистрибуцију воде), у групи А (Својства за енергетику и дистрибуцију воде) под: − КА03 За електричну опрему − КА04 За електричне инсталације
|
3.Критеријум за доделу уговора је: “Економски најповољнија понуда“ која подразумева највишу понуђену Нето садашњу вредност укупних трошкова уговора. |
4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца. |
5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку доделе jавног уговора о јавно-приватном партнерству за вршење енергетске услуге применом мера уштеде енергије са LED технологијом на територији општине Сечањ број 24/2018 са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. |
6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 08.10.2018. године до 12,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима. |
7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 08.10.2018. године у 13,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ. |
8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда. |
9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од 25 дана од дана отварања понуда. |
10.Контакт лица за све додатне информације су: Ивана Пејовић, Бранка Вукоје е-маил адреса:nabavkasecanj@gmail.com
|
Председник Општине
Предраг Рађеновић
|