Филтер
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Услуга-социјална заштита-помоћ у кући

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 23/2018-4
    Датум : 29.08.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012, 14/2015 и 68/2015)Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је : Услуга-социјална заштита-помоћ у кући     

    шифра из општег речника набавки: 98513310- Услуге помоћи у кући

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4.Сви  заинтересовани  понуђачи  конкурсну  документацију  могу  преузети  на  Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне  набавке за набавку  Услуга-социјална заштита-помоћ у кући,  са  назнаком “Не  отварати”,  на адресу  Општина Сечањ,  ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.  На  полеђини  коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    5.Понуђач  је  дужан  да  достави  понуду   најкасније  до:  01.10.2018.  године  до  12,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    6.Јавно  отварање  понуда  ће  се  спровести  дана:  01.10.2018.  године  у  14,00  часова  у пословним  просторијама  наручиоца  у  Општини Сечањ, ул.Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.
    7.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда  као  и  непосредно пре отварања  понуда  достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    8.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од   10 дана од дана отварања понуда.
    9.Контакт  лица за све додатне информације су:  Бранка Вукоје и Ивана Пејовић е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com   

    Председник Општине

    Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Радови на уређењу депоније у насељеном месту Јаша Томић

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 17/2018-4 Датум:
    16.08.2018.године
    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је: радови  на уређењу депоније у насељеном месту Јаша Томић 

    шифра из општег речника набавки: ОРН: 45000000.

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне  набавке за набавку радови  на уређењу депоније у насељеном месту Јаша Томић број 17/2018 , са назнаком “Не отварати”, на  адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе. 

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 24.08.2018.године до 12,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 24.08.2018.године у 14,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини  Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  10 дана од дана отварања понуда.  Контакт  лице  за  све  додатне  информације  је  Ивана  Пејовић,  е-маил  адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - Услуге чишћења дивљих депонија

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 21/2018-4
    Датум: 16.08.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке мале вредности је: услуге чишћења дивљих депонија 

    шифра  из  општег  речника  набавки:  90000000-Услуге  канализације,  одношења  смећа, чишћења и очувања животне средине.

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге чишћења дивљих депонија број 21/2018 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6.Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 24.08.2018.године до 12,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 24.08.2018.године у 13,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.

    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  10 дана од дана отварања понуда.  Контакт  лице  за  све  додатне  информације  је  Ивана  Пејовић,  е-маил  адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Отворени поступак - Доделa jавног уговора о јавно-приватном партнерству за вршење енергетске услуге применом мера уштеде енергије са LED технологијом на територији општине Сечањ

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница: www.secanj.rs
    Број: 24/2018-4
    Датум: 14.08.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) и чл. 22 Закона о јавно приватном партнерству и концесијама („Сл. гласник РС“, бр. 88/2011, 15/2016 и 104/2016)
    Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1.Врста поступка јавне набавке: Отворени поступак

    2.Предмет јавне набавке je доделa jавног уговора о јавно-приватном партнерству за вршење енергетске услуге применом мера уштеде енергије са LED технологијом на територији општине Сечањ.

    Предмет јавне набавке према општем речнику набавки су:
    − 71314200 Услуге у вези са управљањем енергијом
    − 71314300 Саветодавне услуге у вези са енегетском ефикасношћу
    − 50232100 Услуге одржавања уличне расвете
    − 50232110 Пуштање у рад уређаја јавне расвете

    Енергетска услуга која је предмет јавне набавке према допунском речнику класификована је у одељку К (Остала својства за енергетику и дистрибуцију воде), у групи А (Својства за енергетику и дистрибуцију воде) под:
    − КА03 За електричну опрему
    − КА04 За електричне инсталације

    3.Критеријум  за  доделу  уговора  је:  “Економски  најповољнија  понуда“  која подразумева  највишу  понуђену  Нето  садашњу  вредност  укупних  трошкова уговора.
    4.Сви  заинтересовани  понуђачи  конкурсну  документацију могу преузети  на  Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.
    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне   набавке за набавку доделе jавног уговора о јавно-приватном партнерству за вршење енергетске услуге применом мера уштеде енергије са LED технологијом на територији општине Сечањ  број 24/2018 са назнаком “Не отварати”, на  адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.   
    6.Понуђач  је  дужан  да  достави  понуду  најкасније  до:  08.10.2018.  године  до  12,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 08.10.2018. године у 13,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини  Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ.
    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  25 дана од дана отварања понуда.

    10.Контакт лица за све додатне информације су: Ивана Пејовић, Бранка Вукоје е-маил адреса:nabavkasecanj@gmail.com

    Председник Општине

    Предраг Рађеновић

     

    INVITATION FOR TENDERS
    PUBLIC PROCUREMENT FOR SELECTION OF PRIVATE PARTNER AND PUBLIC CONTRACT FOR PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP FOR RECONSTRUCTION, RATIONALISATION AND MAINTENANCE OF PUBLIC LIGHTING IN INHABITED PLACES OF MUNICIPALITY OF SEČANJ

    Download
    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА I Преузми овде
    ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ II Преузми овде
    ИЗМЕНЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ I Преузми овде
    ИЗМЕНЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ II Преузми овде
    ПРИЛОЗИ Преузми овде
    ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПРИЈАВА Преузми овде
    ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ III Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - Јавна набавка мале вредности - ГОРИВО

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Интернет страница: www.secanj.rs
    Број: 22/2018-4
    Датум: 13.08.2018.године
    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

    1.Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности

    2.Предмет јавне набавке : гориво
    шифра из општег речника набавки: 09130000 – нафта и дестилати

    3.Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.

    4.Сви заинтересовани понуђачи конкурсну документацију могу преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5.Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку добара- гориво број 22/2018 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефона понуђача и број телефона контакт особе.

    6.Понуђач  је  дужан  да  достави  понуду  најкасније  до:  22.08.2018.  године  до  11,00 часова. Понуде које стигну после наведеног рока  сматраће се неблаговременим и исте ће се неотворене вратити понуђачима.
    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 22.08.2018. године у 12,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини  Сечањ,ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    8.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до дана и сата одређеног  за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда достави уредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9.Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од  10 дана од дана отварања понуда.
    10.Контакт лица за све додатне информације су Ивана Пејовић и Бранка Вукоје, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com     

    Председник Општине 

    Предраг Рађеновић

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ I
    Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • Јавна набавка мале вредности - ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА - услуга сузбијања пољских глодара

    НАРУЧИЛАЦ: Општина Сечањ
    ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ
    Орган јединице локалне самоуправе
    Број: 20/2018-4
    Датум: 01.08.2018.године

    На основу чл.60 Закона о јавним набавкама (Сл.Гл.бр.124/2012,14/2015 и 68/2015)Наручилац објављује

    ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
    1. Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности
    2. Предмет јавне набавке мале вредности је:  услуга сузбијања пољских глодара - шифра из општег речника набавки 90670000.
    3. Критеријум за доделу уговора је : критеријум најниже понуђене цене.
    4. Сви  заинтересовани  понуђачи  конкурсну  документацију  могу  преузети  на  Порталујавних набавки и интернет страници наручиоца.

    5. Понуда се доставља у затвореној коверти са назнаком “ за Комисију за јавне набавке за набавку услуге сузбијања пољских глодара број 20/2018 , са назнаком “Не отварати”, на адресу Општина Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ . На полеђини коверте обавезно назначити назив, адресу и седиште Понуђача, број телефонапонуђача и број телефона контакт особе.

    6. Понуђач је дужан да достави понуду најкасније до: 10.08.2018.године до 14,00часова. Понуде које стигну после наведеног рока сматраће се неблаговременим и истеће се неотворене вратити понуђачима.

    7. Јавно отварање понуда ће се спровести дана: 10.08.2018.године у 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца у Општини Сечањ, ул. Вожда Карађорђа бр.57, Сечањ

    8. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представник понуђача који до данаи сата одређеног   за отварање понуда као и непосредно пре отварања понуда доставиуредно пуномоћје за присуствовање отварању понуда.
    9. Одлуку о додели уговора Наручилац ће донети у року од   10 дана од дана отварањапонуда. Контакт лицa за све додатне информације су Бранка Вукоје и Ивана Пејовић, е-маил адреса: nabavkasecanj@gmail.com

     

    КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА Преузми овде
    ОДЛУКА О ДОДЕЛИ УГОВОРА Преузми овде
    ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ Преузми овде
  • ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ИЗБОР КОРИСНИКА ПОМОЋИ ЗА РЕШАВАЊЕ СТАМБЕНИХ ПОТРЕБА ИЗБЕГЛИЦА ДОДЕЛОМ ПОМОЋИ КРОЗ КУПОВИНУ 5 СЕОСКИХ КУЋА И ДОДЕЛУ ПАКЕТА ПОМОЋИ У ВИДУ НАБАВКЕ ГРАЂЕВИНСКОГ МАТЕРИЈАЛА ИЛИ КУЋНИХ АПАРАТА/НАМЕШТАЈА

     

     

    ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ИЗБОР КОРИСНИКА ПОМОЋИ ЗА РЕШАВАЊЕ СТАМБЕНИХ ПОТРЕБА ИЗБЕГЛИЦА ДОДЕЛОМ ПОМОЋИ КРОЗ КУПОВИНУ 5 СЕОСКИХ КУЋА И ДОДЕЛУ ПАКЕТА ПОМОЋИ У ВИДУ НАБАВКЕ ГРАЂЕВИНСКОГ МАТЕРИЈАЛА ИЛИ КУЋНИХ АПАРАТА/НАМЕШТАЈА Преузми овде

Контакт

  • Адреса: Вожда Карађорђа 57, Сечањ
  • Телефон: 023/ 3841-111, 023/ 3841-410
  • Фах: 023/ 3842-031
  • E-маил:  Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.  
  • Интернет презентација: www.secanj.rs